Followers



Tuesday, June 21, 2011

10 tentang ADDIN

holla holla readers !

for a long time i not active to blog :)

sorry ;D

today addin nak cakap

about ADDIN .

tak kenal ?

nak mintak penampar je korang ni =='

telalu banyak yang korang tak tau :D

pasal ADDIN :)

kalau korang nak tau ,

bace post nie sampai habes , pastu like ,

pastu komen ,

pastu follow ,

pastu add kat FB ,

cheh telebih suda , hee :)

1.kalau duduk di atas kerusi biasanya akan memandang
kearah kiri .

2.kalau naik tangga mesti langkah satu anak tangga ;)

3.kat sekolah agak pendiam , kat FB agak kecoh , hee ;D

4.tak reti sabar ! ekeke ;D

5.agak lawak la , siket .

6.agak tidak suke bile berchatting dengan lelaki XP

7.tatabahasa apabila ber CHATTING sangat tinggi . lol .

8.seorang yang jakun , :)

9.agak jujur la ;D

10.owh ya ! pemalu ;D

that's all la .

kalau nak tau lagi add kat FB la

search ADDIN IRFAN or A R T

soon !

ow ya !

ADDIN tak pernah merokok

dan tak penah pegang rokok .

soon !

senyum dan like :D

Tuesday, June 14, 2011

anonymous si hacker .

holla holla readers !

kat atas tu bukan nye banner hantu tau !

itu ,,

itu ,,

ape entah ,

tu sebenar nye geng hacker .

ape name nye ek ,

anymymous

eh !

anonymous .

bermaksud ,

tidak di ketahui ataupun , tiada siapa siapa .

lebih kurang la ,

geng tu nak ceroboh

website portal kerajaan Malaysia ,

addin pon tak tau la betul ke tidak ,

kate nye esok diorang nak buat .

hari rabu

15 mei 2011

7.30 malam .

waktu malaysia ,

dasat tuu ,,

geng anonymous ni ,

berada di seluruh dunia !

bapak arhh ,,

ahli die pulak ramai =='

ape kehalnye nak masuk website kerajaan malaysia ? =='

negara lain kan ade .

haduuiii ,

menyusah kan .

nak cerita pasal politik ni tak reti sangat .

tak pasal pasal kene ISA pulak =='

addin pon mule nye terkejut beruk babun monyet kera .

tapi ,

betul ke ? =='

hm ,

nak pecaye susa .

tak pecaye pon macam betul pulak .

huu ,,



ni video nye .

anonymous ni ,

die penah hack ps 3

gile lahh !

addin nak cakap pon susa ,

kalau korang nak tau pasal anonymous ni ,

taip je kat wikipedia ,

oke la

soon !

senyum dan like :D